10 Şubat 2009 Salı

oy madımak



Oy Madımak
malzemeler:
madımak
sucuk veya pastırma
3 kaşık bulgur
1 kaşık tereyağı (arzuya göre)
kırmızı biber,tuz
hazırlanışı:
tenceremize suyu koyup kaynatalım su kaynayınca ince ince doğradığımız madımakları ilave edelim ayrı bir tavada sucuklarımızı hafif pişirelim pişen sucukları ,bulguru, baharatları yemeğimize ilave edelim bulgurlar şişene dek yemeğimizi pişirelim üzerine tereyağımızı eritip ekleyelim sarmısaklı yoğurt ve yufka ekmekle servis yapalım. afiyetler olsun

bu yemek insana türkü çığırttırırrr:)

"Madımak bitti mola
Yolları tuttu mola
Ela gözlü nazlı yar
Beni unuttu mola
Ah madımak madımak
Dön de bir yol beri bak
Madımağın alları
Tuttu mola yolları
Hiç aklımdan çıkmıyor
Yarin tatlı dilleri
Ah madımak madımak
Dön de bir yol beri bak
Madımak kurutmadım
Yar seni unutmadım
Hatırını saydım da
Üstüne yar tutmadım
Ah madımak madımak
Dön de bir yol beri bak"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder